martes, 11 de noviembre de 2008

El trofeo de CAMPEONES


Como un año más la Federación de Fútbol de la Comunidad Valenciana celebró ayer la entrega de trofeos y premios en las modalidades de fútbol. El acto contó con la presencia de importantes personalidades dentro del mundo del fútbol: Director General de Deportes, el señor Mateo Castellá, los Presidentes del Valencia CF, Don Vicente Soriano y del Villarreal CF Don Fernando Roig, así como David Villa, Carlos Marchena, Raúl Albiol por parte del Valencia y Santi Cazorla, Joan Capdevila y Marcos Senna por parte del Villarreal. A estos jugadores la Federación les otorgó la insignia de oro y brillantes por su consecución del europeo en Austria y Suiza el pasado verano.

37 comentarios:

Anónimo dijo...

q gran eres presi!!!!! Visca el Racing!!!

Anónimo dijo...

fer este finde semana tenviare les fotos q vaj fer jo...el presi negocia x jugadors del elit...niauran nous refosros internacionals?jeje

Anónimo dijo...

Madre mía me avergüenza que este hombre sea el presidente de nuestro equipo. No es capaz de arreglarse ni en un acto de representación tan importante para el racinguismo. Menuda imagen estamos dando.
Por otra parte, si hay refuerzos como dice adri espero que sean en el centro del campo porque entre él y el capi, agüita de la mar salá!

Anónimo dijo...

Viva el Presi, cada uno es como es, quien conoce a Llorenç ya sabe, haga calor, frio, nevando, lo que sea el siempre es y será uno de los hombres que hizo realidad todo lo que estamos viviendo, Força Racing y a por todas este Jueves.

Anónimo dijo...

Bueno dude xik que sigues de rafelcofer o seguidor d'ell,pk entonces coneixeries al presi,k x lo k pareix no el deus de coneixer molt,pk maxo....eixe tio es una caña i res fals com x lo k pareix tu eres prou,pk ya k escrius i discrimines a la gent tin el valor de escriurer el nom.
X lo que dius de unes atres persones del equip tambe deixes a entendrer que pertanyes ben poc a l'equip que segons dius tu es el teu equip.Eixos dos dels que parles(el capi Pablo y latre capi Adri) son dos persones que no son ronaldinhos,com tampok o som ningun altres del equip,pero son persones que o donen tot,uns dies millor i uns altres pijor,pero mai sels pot tirar en cara res,i menos x asi en el anonimat.Per lo menys digues qui eres i que tinguen el dret de dirte el que pensen.
Pablet el disapte de bon matinet a fer bolets i a elmorssar,no?
Alvarin diu que portara miguelitos pa elmorssar y el Serenet el vinacho...(sense alcohol clar,que despres son tot malentesos).

Anónimo dijo...

QUE GRANDE ERES FUSINHO¡¡ESTA CLAR QUE AQUEST PERSONATGE "AGÜITA DE LA MAR SALA" QUE ES FA PASAR PER RACINGUISTA,NO TE RES QUE VEURE AMB L'EQUIP. COM ES NOTA QUE NO CONEIX A LLORENÇ UN TIO DE PUTA MARE. HI HA QUE RECORDAR QUE SENSE ELL EL RACING NO S'AVERA FORMAT MALL. VISCA EL PRESI¡¡¡ TAMBE DIR QUE TANT PABLETE COM ADRI COM BE DIU "FAUS" SON DOS JUGADORS QUE HO DONEN TOT I UNES VOLTES MILLOR O ALTRES PIJOR SEMPRE ESTAN INTENTANT AJUDAR A L'EQUIP.DEMA NO HI HA EXCUSES QUE VALGUEN.HEM DE GUANYAR SI O SI¡¡¡VISCA EL RACING¡¡VISCA LA FORÇA RACINGUISTA¡¡ ANIM EQUIP A PER TOTES

Anónimo dijo...

agüita de la mar salá,si be l'aigüa de la mar es molt bona per a la salut a vegades no es res clara i ací l'aigüa te que ser clara,llorenc es com es i tots el conneixen, pot caure bé o mal doncs no avergonyir perque es així,si no estas d'accord es pot entendre doncs si t'avergonyes de llorenc estas fent lo mateix en l'equip i aixó vol dir que no saps ser racinguiste.Está clar que el juaors capi i adri no son Roy Keane o Paul Gascoigne,doncs Pablo es el nostre gatusso i tacticament es molt bo,li falta correr mes,que hui si que eu fá, pot ser a tots mos fan falta moltes coses,de adri es pot dir que es un juaor que s'esforca molt,está en bona forma,i els seus pases magnifics,clar que l'equip vol millorar com tots els equips donc aixó no vol dir que els juaors que tenim son roins perque per a l'equip Pablo i Adri son molt importants si no fora així no s'entendria la capitania que porten.

Anónimo dijo...

k gran eres presi!!!!sols dir k per a la FORÇA el nostres capis femenia i (il capitano pablo) son el emblema del racinguisme i els k mes cariño tenim,per axo dir k el tio k els critika no te ni puta idea de futbol,i no sent els colors racinguistes.i tambe dir k es un honor k el PRESI mos represente a tots els k sentim els colors en la entrega de la lliga.



p.d:primooooooooooooooooo despues del partit no vam fer xarraeta per telefono kom fem sempre la nit de dumenge,i em vax kedar sense saber el k pensabes del partit.primooooo tkkk
per cert la FORÇA no va animar per culpa de dos dels capos el chato i el rullo.
amunt racingggggggg!!!!
FORÇA RACINGUISTA

Anónimo dijo...

chato enxoxaooooooo!!!!

Anónimo dijo...

QUE GRANDE ERES CABECILLA DE LA FORÇA¿¿¿

Anónimo dijo...

Este dijous no pot faltar la força en la plana, aneu fent bando pel poble que el dijous te que haver mig poble allí, Ale mi Racing, a por ellos. PODEMOS, i si no que liu digen al Real Unión de Irun, si se vol se pot.

Anónimo dijo...

Te avergeunza?si te tendrias de avergonzar d ti mismo,si esa camisa seguro que vale mas que tu...La imagen del club esta muy bien representada por el presidente,es el mejor presidente que podriamos tener,no lo dudes.
Despues,sobre adri y pablo,que quieres que te diga,son el emblema del club,los dos del pueblo y mas racinguista que ellos pocos,si van mal las cosas ellos seran de dos jugadores que no abandonaran el club,por eso su capitania,para hacer comentarios de este tipo criticando a mis compañeros de equipo y sobretodo amigos mejor que no entres a este blog,no eres bien venido..Lo mejor de todo es que escribes como anonimo

Anónimo dijo...
Este comentario ha sido eliminado por un administrador del blog.
Anónimo dijo...

ie! jo no soc del Racing pero...quin pit de llop té l'home!!jaja!Ostia quin presi mes autèntic!
Este tio em cau be i no el conec!ole ahí, que collons ferse pasar per mudaets, això es lo que fa falta, mes gent autèntica i no tan falsa que hui es muden per anar a per un trofeu y después van amb el xandall!
Que sapieu que vos vaig vore en Ondara i el voste presi es un crack!
Salutacions desde la marina!!
Ah i sort i ànim, que teniu molt de mèrit!

Anónimo dijo...

sin pablo y feme, este Racing no sería lo mismo, no habría ganas de nada...

Anónimo dijo...

Ja sabeu si neu a fitxar algú per reforçar la plantilla?? jo crec q en un parell més el equip seria molt més competitiu.
Anim!!

Anónimo dijo...
Este comentario ha sido eliminado por un administrador del blog.
Anónimo dijo...

carlitos es un crack digas tu lo que digas, al igual que pablo y adrian.puede que sean mejores o peores en el futbol pero como personas son mucho mejores que tu!! que triste no tener nada mejor que hacer que meterse con la gente, es muy triste!!! a palabras necias, oidos sordos!!!!

Anónimo dijo...

¿En qué equipo juegas tú? que yo sepa por aquí pocos equipo han ganado copas importantes...

Puyolet, feme i pablo podrían ser perfectamente mis hermanos, están ahí siempre que los necesitas, si te digo la verdad que jueguen bien o mal es lo de menos, yo no los cambiaría por nada, un día el fútbol se acabará y ellos seguirán siendo mis amigos. Aunque tb te digo que cada uno de ellos tiene un 10 cumpliendo su función dentro del campo, puyolet es uno de los mejores laterales que conozco, pablo es un gran centrocampista de corte defensivo i feme más ofensivo, da criterio al juego i su cambio de dirección con la izquierda seguro que es mejor que el tuyo con la pierna dominante.

Respecto al presi, sólo tengo buenas palabras. Quizás su estética no sea la más corriente, pero siempre que tienes un problema hace lo posible por solucionarlo. Por cierto, UN CRAK.

Anónimo dijo...

Feme, el pròxim baló que m'envies fluixet, no pense clavar el cap que encara el tinc aboñat, jajaja!

Anónimo dijo...

Kin fals stas fet xe,per la mor de deu..Poca gent sap que en diuen puyolet,posaria la ma al foc que eres un excompañer meu,si poguera provaro.Agredirme?tu segur que no,xk lo cagat que eres de no posar el teu nom...
Mal ninot stas fet,stic contestarte xk mira,xk en veritat ni en molsta ni res.
Bueno ya saps,yo e posat el meu nom,si vols em pots tocar per telefono xk segur k tens el meu movil i meu dius en persona

Anónimo dijo...
Este comentario ha sido eliminado por un administrador del blog.
Anónimo dijo...
Este comentario ha sido eliminado por un administrador del blog.
Anónimo dijo...
Este comentario ha sido eliminado por un administrador del blog.
Anónimo dijo...
Este comentario ha sido eliminado por un administrador del blog.
Anónimo dijo...

Si eres tan home com per a faltar d'eixa manera sigues tan "home" de ficar el teu nom, de lo contrari no perges el temps fent eixos comentaris perque seran borrats, ale bona nit valent.

Anónimo dijo...

Agarrali el mobil a ta mare i mirali per la R i voras el meu nom.
A pelo piqué!!!!!!!!!

Anónimo dijo...

Xe paseu de bovades que hui tenim partit,va carlos que eres mes listo,convocatoria per hui, a les
20'15 hores en La Font d'en Carros,
Jesus,pipo,andreu,paco,camilo,pablo,tatin,moncho,carlos Pons,
canet,deivid,ximo,campe,faus,
millet i el crack Miquel"la grand mere",per el reste de no convocats ia que treballar mes i no dubte que entrareu en altres partits.

Anónimo dijo...

Ale racing, a fer este equip més gran de lo que és ara.
PODEMOS!!!!

Anónimo dijo...

HAY QUE GANAR HOY SEA COMO SEA...DESDE AQUI QUIERO ENVIAR UN LLAMAMIENTO A TODOS PARA QUE VENGAN A APOLLARNOS ESTA NOCHE.ESPEREMOS QUE LA "FORÇA RACINGUISTA" NO NOS FALLE¿¿¿NECESITAMOS TODO VUESTRO APOYO, LA AFICION TAMBIEN FORMA PARTE DE NUESTRO EQUIPO.
VISCA EL RACING¡¡¡

Anónimo dijo...

HOY ESPERAMOS PODER CELEBRAR OTRA VICTORIA.NO SERA UN PARTIDO FACIL YA QUE EN ESTA CATEGORIA NO HAY PARTIDOS FACILES, PERO CON GANAS LO PODREMOS LOGRAR. HAY QUE RECORDAR QUE "FAUSINHO" TRAS ESTAR AUSENTE DOS PARTIDOS POR UNA SANCION, HOY VUELVE A LA CONVOCATORIA.SEGURO QUE VOLVERA A SER UN JUGADOR MUY DESEQUILIBRANTE¡¡¡¡
ANIMO RACING QUE PODEMOS...

Anónimo dijo...

madre mia, mes clar que l'aigua ja fa hasta les convocatories, o es todoli? no seu havia deixat o esta a la sombra, ah i cuidadin con la que dicen de la gran mere q es del sol q mas calienta eu dic per experiencia de haver juat en ell en la font, el deivid es el que juava l'any passat?
que tingau sort esta nit

Anónimo dijo...

Información de última hora:

Al contestano le expulsaron tres jugadores la semana pasada:

- JORDA MONCHO,ROGER
- BORRELL DOMINGUEZ,CARLOS
- SANJUAN LUCAS,VICENTE

Además ha sido sancionado con tres meses un jugador del san Rafael por agredir al árbitro.

Venga Racing, a comerse al Contestano.

Anónimo dijo...

La força racinguista no estará hui perque com ja no aneu primers no s'arrimen.

xatet.

Anónimo dijo...

AQUEST ULTIM COMENTARI L'HAURA FET ALGUN GRASIOSET DE TURNO...LA "FORÇA RACINGUISTA" ESTARA HUI EN LA PLANA ANIMANT COM ELS QUE MES,AMB VENGALES I XIULAORES...XATET,GARCIETA,WENSIS, RULLET, HI HA QUE ANIMAR COM UNS LOCOS¡¡¡¡

Anónimo dijo...

mal subnormalet el k sa fet pasr per el chatet!la FORÇA hui estara apoyant al ekip kom el k mes,i no fallara,a les 9 davant de casa garcieta i dalli ixim a la font.no falleu cracs.
força racing
amunt la força!

Anónimo dijo...

anirem escoltats hasta la font?

xatet.

 

Copyright 2007 ID Media Inc, All Right Reserved. Crafted by Nurudin Jauhari