domingo, 16 de noviembre de 2008

Finestrat 2 - 0 Racing

Partido disputado este domingo en Finestrat en un horario poco habitual para el equipo, donde acudieron un gran número de espectadores del Racing, incluso más que del equipo de casa.

En la primera parte, los dos equipos no llegaron a crear prácticamente ninguna jugada de peligro y se dedicaban más bien a controlar al adversario, por tanto, un juego aburrido y con poco espectáculo para los aficionados. Con empate a cero se llegó al descanso.

En la segunda parte, los jugadores del Finestrat empezaron a crear alguna que otra ocasión clara pero que no tuvo ninguna relevancia hasta que el colegiado señaló un más que dudoso penalti a favor del equipo local, pero ahí estaba Jesús que adivinó la trayectoria del balón y detuvo la pena máxima. A partir de entonces el equipo visitante intentó crear cierto peligro pero no se conseguía llegar a poner en aprieto a un equipo con una buena defensa y bien posicionados en el campo.
Poco después llegaría el primer tanto local tras el lanzamiento de una falta en la que el delantero se adelantaría a la defensa y al portero. Y aunque el Racing continuó intentándolo, el equipo local supo mantener la ventaja y de nuevo a balón parado, el Finestrat firmaría el segundo y definitivo gol.

Un tropiezo que frena la racha de dos victorias consecutivas y hacen descender al equipo algunas posiciones, pero que se puede resolver si se consiguen los siguientes seis puntos, ya que el Racing jugará dos partidos consecutivos en su campo.

51 comentarios:

Anónimo dijo...

que pas racing?estais muy callados hoy...y eso?

Anónimo dijo...

Estamos callados pk estamos en tu casa haciendo una orgia con tu madre...por favor kedate ahi en el ordenador hasta que se lo exemos todo por la cara a tu madre.Gracias de parte de todos.

Anónimo dijo...

Che, quina manera de escomençar ens els comentaris. El parit de hui ha estat molt complicat, un horari diferent y encara crec que falta molt de FISIC, he vist un equip físicament molt baix a mitad de la segona part.

No passa res, ara venen dos partits en casa i a guanyar, vinga teniu que traure eixos sis puntes que vos faran estar en els llocs tranquils de la classificació.

Amunt Racing!!!! sou els millors

Anónimo dijo...

Vinga xiquets haveu plantat cara i ho haveu fet molt be, hem de reconèixer que ells han segut millor i que físicament estavem per damunt. Tal volta s'ha pagat el gran esforç físic del dijous en el partit aplaçat.

El diumenge seguirem ahí, al vostre costat, com sempre, i animant-vos per a aconseguir una nova victòria.

Amunt Racing!!

Anónimo dijo...

Bueno, el dissabte, perque el pròxim partit es dissabte, jejjee

Anónimo dijo...

qui prepara fisicament al equip?

Anónimo dijo...

jo diria que ningu,

Anónimo dijo...

fisicament no, que eixir per la nit i jugar pel mati no es compatible, jajaja

Anónimo dijo...

Poco a poco cogeremos el ritmo de primera regional,cada dia estamos mejor,el partido del jueves creo que pudo afectar fisicamente.Ahora vamos a intentar sacar los 6 puntos en los dos partidos de casa y estar en una zona tranquila.
sabemos que para ganar tenemos que dar el 100%,asi que el domingo o el sabado a darlo todo.
Si jugamos sabado por la noche cena de equipo?no estaria mal..

Anónimo dijo...

Bon partit contra un equip molt serio i en un desplacament de baló molt bó,els pases a 50 metres anavem al peu,lo que mos va fer un desgast fisic important en les basculacions i no tot l'equip s'havia recuperat del partit del dijous.Res de res de que l'equip está baix fisicament i res en lo de eixir els juaors, l'actitut de la gran majoria molt bona,els que van eixir del camp(pipo,canet) perque estaven lesionats.
Els dos gols a baló parat dos centres avancanse el davanter al porter,ia que treballar les eixides doncs sense culpes,son gols que es fan totes les jornaes i eu patixen tots els equips.Dos coses ia que millorar,tacticament
cuant els jua en dos mig-centres que no tenen incorporació cap avant com va ser el cas i s'ataca per banda i els davanters ajuden a eixa banda,l'altra banda té que ajudar posanse o bé de fals davanter centre o si el davanter no a basculat en ajuda i esta en el seu lloc, l'altra banda deuria posarse com un mig punta o segon davanter doncs no quedarse parat en la seua banda,es va dir doncs no es va fer i ahir tatin i canet van juar molt asoles ,l'altra diferensia important va ser l'estrategia molt estudiá per finestrat,nosaltres ja fá molt de temps que no l'entrenem i totes les faltes miquel les va llancar al mateix lloc,en aixó tenim molta culpa qui fem els entrenaments perque estem recuperant a l'equip fisicament del mes de pluges i em oblidat l'estrategia a baló parat.L'arbit va dir acabat el partit que partit molt igualat i qui marcaba primer guanyaba el partit i pensem lo mateix.

Anónimo dijo...

el cumple del buyo esta prop...recordeu l'añ pasat??buffff.no estaria mal celebrar-lo la setmana q jugueu diss,no?

Anónimo dijo...

GRACIES JUANJO!!
SEMPRE AI ANIMANT!
LAFICIO SOU LO MILLOR K TENIM!
ARA DOS PARTITS SEGUITS EN CASA! 6 PUNTS QUE TENEN K SER NOSTRES!

EL PARTIT DEL FINESTRAT L VAM PEDRE X ERRORS PUNTUALS! ASINA ES LA PRIMERA REGIONAL!

Anónimo dijo...

algu sap algo del proxim rival????'

Anónimo dijo...

Ostia la wela com critica a la gent.Aso es un companyer???

Anónimo dijo...
Este comentario ha sido eliminado por un administrador del blog.
Anónimo dijo...

Borreuli el comentari a ixe payaset, en la vida el podries fer pasar per puyolet, ell mai diria axo!!!

Anónimo dijo...

tamare si k anava flipa de pastilles cabro i tunpare estava tocan pa pillar farlopa.

ASI no fa falta k entres a faltar el respete a ningun juador.

ADW bobet

Anónimo dijo...

Confirmat,el partit de este fin de semana es jugara disabte a les 15:45.
Els 3 punts san de quedar en casa,xk son molt importants i si guanyem jugarem molts disabtes,sino guanyem el equip jugara dumenges.Aixina que ja sabeu a ixir motivats,guanyar el partit i a la nit celebrem el cumple del nostre BUYO¡¡
Amunt Racing,motivats al 100 per cent per a este partit

Anónimo dijo...

ui nia entrene???

Anónimo dijo...

q dius loco? ui entreneeeee, jajaja, no ten pases, a vore si tenim alguna sobrecarrega, una paxanga el divendres i a volaaaaaar!!!

Anónimo dijo...

Una pregunteta companys, vosaltres que ja heu jugat contra uns quants equips...quins heu vist mes forts o com a candidats a l'ascens?
Jo pense que l'Alfás del Pi i el Denia son els que mes possibilitats tenen..

Anónimo dijo...

JO CLAVARIA TAMBE EL IBI I EL ONDARENSE

Anónimo dijo...

Pense que els més forts són:

- Alfas del Pi: encara que nosaltres anavem guanyant al descans i amb un home menys.
- Denia b: no jugat
- Ondarense: equip tácticament molt complet.
- Ibi: no jugat
- Ciudad de Gandia: no jugat
- Finestrat: molt difícil traure els punts en sa casa. Y baixen de preferent amb bons jugadors.

La resta prou igualat, pero cada partit pot ser una sorpresa.

Anónimo dijo...

hui entrene en valencia a les 7.30, kedem a la mansio del capi, jo no podre anar perque estare en classe i la profesora m'ha dit si la puc ajudar.
ens vegem dema en la runa

Anónimo dijo...

pablito dice:
dema nii a k wañar,e??

Anónimo dijo...

Note el ambient molt parat, i dema hi ha que guanyar, teniu que entrenar més, q es molt bonic guanyar, i quan perdem tots enfadats. Ja sabeu pues, dema a guanyar i despres festeta en mi, q vos portare pel bon camí.

Anónimo dijo...

va ostiaaaaaaa!!! tinc males ganes de juar demà!!! xikets destos 6 punts anem a traure 6!!!

va q estic motivan i tocan a tots i mau dit q esta setmana guanyem.

sempre Racing!!!

Anónimo dijo...

Sempre estic clavanme en el puyolet ixe, xo la veritat q el tio seu curra mogoyo, i els seus amics sempre estan defenenlo. demane perdo per totes les vegaes q la rajat.

anim i sort crak!

Anónimo dijo...

Dema el equip ens necesita,sabem que som dos homens importants i per circunstancies encara no hem pogut donar el 100% nostre,espere que dema siga el nostre dia i gracies aixo i al equip podem emportarmos els 3 punts tant importants.

Anónimo dijo...

Ara estic més enraxat q mai. Demà marcaré uns quants golets més i mantondrens en la zona mitja de la taula.

Per favor, feme i pablo, feume pases dixos en profunditat, com els d la zurda del feme, i el d pablo d latre dia, q gran pase capi!!!

dema a guañar!!!

Anónimo dijo...

Sabeu quin dia estaré content? El dia que feu la mitat de km q fag jo... ixe dia segur que guanyem 3-0 cabronets, jejeje, que acabe el partit i se me pujen els bessons, els d villalonga no, els meus.

dema a guanyar i ui a entrenar !!!!

Anónimo dijo...

va cracs dema teniu k eixir al 100% com si es desidira una lliga k si guañem estarem en una zona trankilisima en la clasificacio,i no patirem,el nostre objectiu sabeu k es mantindres en primera en la major trankilitat posible,i es importantisim traure tots els punts en la runa,anim ekip,k mosatros estarem ahi pa animarvos.ara mes k mai amunt racing!!!!!
FORÇA RACINGUISTA

Anónimo dijo...

A ganar a ganar pollo para cenar!

21 blackjack

Anónimo dijo...

el MILLET ja comensa a ser un idolo pa la aficio,k krak!es un tio k dona el 120%tots els partits,eres una makina millet!

Anónimo dijo...

Deja que la lluvia acaricie tus parpados, que la humedad se clave en tu piel.
Deja que esta noche tus pies anden descalzos, no los pares, si empiezan a correr.

Deja que el deseo por una vez se cumpla, deja que el silencio te susurre otra vez.
Deja que tu ausencia en una depresion de hunda, deja que el niño que llevas dentro vuelva a ti.

Anónimo dijo...

fene que marica eres

Anónimo dijo...

k mariketa eres ostia

Anónimo dijo...

vamos ekipo,nia k guañar si o si.
viva camaron tigeritas y viva el racing

Anónimo dijo...

Com mas possat de calent Feme...en espere una en priva x a mi...mmm...

Anónimo dijo...

quien quiera algo que se abra que yo voy de cabeza pero sense mariconaes

Anónimo dijo...

la tinc roja.....jajajajaja

Anónimo dijo...

Racinguistes de l'Eurodis;
El mister i el presi vos han convocat per a este diumenge.

Els jugadors vos trobem molt en falta i els faria molta i·lussió vore-vos allí amb nosaltres i després el tipic esmorçaret, jejeje

Pero abans que tot demà heu de guanyar, si o si, se que ho donareu tot i fareu tot el possible, tot el poble vos apoya i està amb vosltres.

Amunt Racing!!!

Anónimo dijo...

a ver si es verdad que este sabado TODO el once titular a entrenado dos dias a la semana. me juego lo k kerais, k mas de un titular, solo ha entrenado unicamente un dia. ah por cierto me parece una gran falta de respeto que alguien como el "no" entrenador diga que los que no tengan calidad tienen que entrenar dos dias a la semana, k pasa, k los que la tienen van fisicamente sobrados? ME PARECE UNA GRANDISIMA FALTA DE RESPETO, piensen en lo dicho

(a ver que tarda el secretario ese a contestar, el mes clar que laigua)

Anónimo dijo...

Haber,cada uno tiene su opinion esta claro pero lo ultimo que tienes que hacer es crear polemica en la web,y tu que eres del equipo decirselo a la cara,ya se meten bastante con nosotros.Tambien tengo tu opinion pero hay gente que siempre no puede entrenar dos dies y hay gente que no quiere ir a entrenar,que no le apetece sabes?con esto ha intentado por lo menos que la gente los dias que pueda ir a entrenar seguro que irá.Ya te he dicho que creo que tienes toda la razon pero no te fijes con los que no van y fíjate con los que van a entrenar y mas adelante ya hablaremos.Yo personalmente he fallado bastantes entrenamientos desd de que ha empezado el año,en 3 semanas ya podre ir a entrenar los dos dias,ahora casi siempre tengo clase y no puedo ir,la semana que viene si entrenamos miercoles iré,sino no puedo ir.Supongo que ya sabreis quien soy,a partir de ahora haber si tenemos mas actitud y yo el primero...

Anónimo dijo...

Lo important ara es que els 3puntets de casa es queden asi,fausiño portes dos partits apunt de marcar,a la tercera va la vencida o aixo diuen.
Volem jugar disabte no?el primer disabte del any i a la nit ya vorem que fem,pero lo primer es lo primer

Anónimo dijo...

solo digo que el que tenga calidad xk solo tiene que entrenar un dia? si me fijo con los que no van, x esos son los k terminan jugando, xk? no comprendo,

Anónimo dijo...

Respecto a comentario de jugador,en primer lugar si usted tiene las minimas entendederas yo expresé que se requeria un minimo de dos entrenamientos semanales porque le hacia falta al equipo,porque si en los entrenamientos que no son viernes,antes eramos 12 personas y fallaban un par de jugadores por motivos personales se entendia, pero desde hace ya tiempo ni los que estan en Valencia vienen los jueves, por ello se puso dicho dia de entrenamiento,ni muchos delos que se encuentran en la Safor vienen porque estan mas comodos haciendo otras cosas que son mas de su interes.Por ello se expresó que todo el mundo debia realizar 2 entrenamientos,pero asimismo se expresaron que cabian 3 excepciones, por cuanto sintiendolo mucho no tenemos en dichas posiciones ningun recambio que sea de nivel(no se trata de nada personal,es un tema posicional porque si se tuvieran mas jugadores de nivel en dichas posiciones de dichas excepciones solo nos quedariamos con el compañero que esta en Castellon de la plana porque realmente no le podemos dar solución por la lejania).Asimismo se expresó que citadas dichas excepciones,decir lo contrario seria mentir porque para el equipo son jugadores que realmente son imprescindibles,que si es posible que dichas excepciones comparezcan dos dias de entrenamiento con la salvedad del Sr. de la Plana,el cual realmente no puede acudir todos seriamos mas felices incluyendome a mi.
Dicho todo ello se expresó que los once comparecientes de esta semana los dos dias de entrenamiento estaban convocados,pero todos sabemos que no van a ser titulares ya que las citadas excepciones van a jugar sino todos por lo menos dos porque realmente lo necesita el equipo y para ello no hace falta ser adivino.
En esta vida normalmente cuando quiero faltar al respeto soy muy directo,cuando quiero motivar doy un rodeo para que la gente se pique y motive al mismo tiempo,pero ayer se expresaron unas normas consensuadas por el club que van a ser de obligado cumplimiento gusten o no porque en todo momento se busca el bien del club.No ir al entrenamiento pudiendo ir se falta al respeto al compañero que esta sudando y a las personas que por aficion intentamos tener un equipo decente y se hace ello ya que las exigencias no son las mismas que en 2ª y debemos ir a mas porque los oponentes van a ir a mas.Sintiendolo mucho y aunque le pese yo he tirado mas del carro que usted y por ello voy a defender al club y al equipo dentro de un equilibrio y si no está de acuerdo es que no comprende las jerarquias que existen en todos los ordenes de la vida,no pretendiendo con este escrito ofenderle a usted ni a ningun integrante de la plantilla.

Anónimo dijo...

Si no lo comprendes lo mejor es que vayas a tu entrenador y se lo digas, lo que no comprendo yo es porque lo tienes que decir aquí y a él no se lo dices.

Anónimo dijo...

Buenoooo, che màquines a fer-ho tot pols de açí un ratet que els punts de casa són per als de casa, ànim i a per totes,
EIXE RACING OEEEEEE

Anónimo dijo...

pues k las cumplan todos, y todos son TODOS.


ya esta bien de memeces, y de mierdas.



si eto'o o messi no fueran a entrenar un dia xk no les da la gana, no jugarian minimo en tres semanas, y mira que son importantes para el barcelona, o no?

Anónimo dijo...

Masa anonimo,sempre mos critica la gent en anonimo i dona rabia no?ara tmbfem el meteix nosaltres no?aixo es diu en el vestuari,ara els 3 puntets,falta mija oreta pa la concentracio,tenim de estar clavats¡¡

 

Copyright 2007 ID Media Inc, All Right Reserved. Crafted by Nurudin Jauhari