sábado, 3 de enero de 2009

Ciudad de Gandia 2 - 3 Racing

Partido jugado el pasado sábado con un resultado inesperado entre dos equipos con trayectorias y objetivos bien distintos en esta categoría. El Ciudad de Gandia con miras a quedar en las primeras posiciones y optar al ascenso y el Racing Rafelcofer en su primer año en primera, con la intención de lograr la permanencia.

El choque comenzó con un gol de los visitantes por medio de Pipo en un centro chut en el que el portero local se lesionó y tuvo que abandonar el terreno de juego. Poco antes de finalizar el primer periodo, Pallares conseguía nivelar el encuentro.

En la segunda mitad y con la incorporación del peligroso Canet en las filas del Racing, llegaría el segundo tanto para los visitantes, obra de Deivit y diez minutos mas tarde, repetiría el mismo jugador con su segundo gol de la tarde que sentenciaba el choque. Ya en el tramo final, los locales recortaban distancias con un gol de penalti, pero el marcador ya no se movería y los tres puntos volaron del Rois de Corella en dirección a la Runa. Revista LesPenyes

61 comentarios:

Anónimo dijo...

sis mon tenien ke fer el ciudad de gandia, i poden donar gracies que no els hem fet mosatros els sis, jeje




partidaso xikets, molt serios, molt breguers, i valentes, no dubtava de mosatros, perque a collons no mos guanya ningu, i per als castellanets, " a cojones no nos gana nadie, eh, nadie"



sols dir, que ens falta fisic, i hi ha que arreglaro eh, agarrarmos mes serios els entrenes, que amb aquesta actitut, podem guanyar molts partits, i ara com a cosacos que som, esta nit agarrarem bon petet, jejejeje

Anónimo dijo...

visca el racing!!

Anónimo dijo...

Gran partit xikets,stic mes content que lostia xe,ai fora xillant com un loco pero bueno,els 3puntets en casa,molt importants per a nosaltres.

Per cert,el ciudad de gandia li a reclamat ficha a Alfon,menos mal que no a juat el germà no?jaja.Pues això,vos costara pagar la reclamació xk te ficha i si cuan veniu este m salvats i voleu pujar digueuli al señor president que comense amollar dines...jajajaja.

Anónimo dijo...

k trist he reclamar fitxa, i damun a un jugador que ES DEL RACING, JAJAJA. jugara poc aquest any, pero es un mes de la plantilla,



per cert al melenas del mig del camp, que es va picar a cocoloco. trankil rei, k mosatros si mos salvem sera un merit mol gran, pero ves espai, a vore si no pujeu, i saps que sera un fracas el no pujar, pero mosatros, guanyanvos en el vostre camp. quan es pensansaveu que mon farieu com a minim 6, no hi han diners que o paguen, si et dic la veritat, payaset, sols volia guanyar un partit aquest any, i sas contra qui era? contra el ciutat de gandia, per fantasmes, jajajajaja






visca el racing, i k sapies que en la runa estarem tota la plantilla,...

Anónimo dijo...

de qui van demanar la fitxa?

Anónimo dijo...

si que valio la pena mojarse para ver al racing ,partidazo chicos,todos ,del primero al ultimo,no se lo podian creer felicitaciones a todos y gracias por la alegria volviamos euforicos a casa y ahora que pase el que sigue fernando y gustavo los pibes

Anónimo dijo...

El 11 eixe que corria per la banda quin fisic tenia tu,no fa falta entrenar,com no staba cansat va ixir per la nit i tot,sino es lesiona en el minut 90 encara es pefga una carrera de 50metros

Anónimo dijo...

Desde luego Joan que si toda la plantilla del racing es igual de cobarde que tú estáis apañados. Por la noche vas de pacificador y de "buen rollito" porque tienes miedo, y ahora vienes aquí a esta página con tus amiguitos machotes a alardear y chulearte. Eres un ciber-valiente, por cierto, ¿ahora también negáis que los gemelos están cobrando tal y como lo hacía Canet?
PD: El ciudad de Gandia es el único equipo que en su primer año de existencia subió a primera regional SIN PAGAR A NADIE.

Anónimo dijo...

pues la verdad es que son gente de puta madre, y no nos importa que cobren o no. estan con nosotros, y ya os gustaria tenerlos vosotros en vuestro equipo, aunque sea para un par de partidos.


como quedasteis con la reclamacion? tenia ficha o no? ganad en el campo y dejad em paz los despachos.

Anónimo dijo...

Han venido a jugar 3 partidos para hacernos un favor ya que son amigos de casi toda la plantilla,han fichado xk son grandes jugadores pero ayer teniamos a 14 contando con Alfon y a dos jugadores que jugaron el partido tocados...asi que chapo por mis compañeros que contra un gran equipo nos llevamos los tres puntos

Anónimo dijo...

quan vag tindre jo por?


mmmmmmmmmmmmmmmmm

Anónimo dijo...

Sou uns maquines xikets.

Si vos dik la veritat pensava k perdriem el partit contra el Ciudad. Pero eu demostrat que teniu lo que nia k tindre per a estar en esta categoria.

Pero una cosa, tink que admitir que els del Ciudad an tocat molt be el balo.

Un abras a tots i visca el racing!!! feliç any nou

Anónimo dijo...

Señor Joan que casualidad que en tan solo 5 minutos hayan 4 firmas. Haznos un favor y no te hagas pasar por otra gente para respaldar tus absurdos argumentos.
Miedo? creo que todavía lo sigues teniendo.

Anónimo dijo...

no tengañes xavalin, sempre firme en el meu noooooooooom

no mamague

Anónimo dijo...

a dia de ui encara estc de festa en un lugar privado,jaja,x cert joan en ningun momen reconciliaba,sino q jo i uns atres compañs erem els q diem q n pasa res que era un partt,i que ui aviem wañat...qn es pa ficarse axina,,el partt de vuelta es demostren les coses i empau,,,ests 3 puns igual ja mos sobren a la volta i MOS FEM AMIGUETS,,,


xq lo importan es participar n?pues eso!

Anónimo dijo...

ya veo k sigue entrando el payasete del ciudad de gandia aki,te hemos cerrado la bokita a ti,y a todos los fantasmas de tu ekipo,sois poko malos,perder kontra el k deciais k ibais a meter 6.ahora k empiecen a daros por el culo!y no vayas de chulito diciendole eso a joan,te mereces una ostia en la cara...

Anónimo dijo...

amunt el racinguismeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

Anónimo dijo...

molt valent molt valent tu pero no ficaras el teu nom!!

Anónimo dijo...

Pero pueden hacerles ficha a los gemelos?? no estan jugando en inglaterra o algo de eso?? o no tiene nada k ver?? solo es por saberlo

Anónimo dijo...

xiquet!dines torrons i xanxullos en el racing q n en falten!!!I vau guanyar pero n cregueu q anaveu tan sobrats,va ser sort i au q n va haver tant diferencia.Canet va ixir i va ajudar prou i au.si no ix Canet no se que havera pasat.Vaja tonteria fixar a els gemelos de vilalonga per total 3 partits.Que sense ells no podeu jugar?pagant als figurins pa q juen 2 partits es molt facil guanyar!

Anónimo dijo...

es uno!i es trna a repetir q n nerem prous..q vols que et diga?son gen de pm i x ami un honor q juen..
en els 3 punts de air ja son 7 de diferencia del descenso..pues eso!

Anónimo dijo...

Como veo Señor Todolí sigue haciendo de las suyas en el mundo del fútbol.
Los gemelos de Villalonga no están en el racing "por ayudar" sino por que en Inglaterra no se les quiere y sino pregúntenle a ellos. Ahora les ha salido el chollo de jugar unos partidos y embolsarse una cuantiosa suma para ir haciendo tiempo a ver si sale algo mejor.
Señor Todolí se de buena tinta que todo esto usted lo sabe pero no le interesa que se sepa que Carlos y Alfonso estén utilizando este equipo, a punto de deshacerse por cierto, y eso usted lo sabe mejor que yo, para aprovecharse.
AGUR

Anónimo dijo...

de momen air ja vam traure els 3 puntets,i a 7 ja del desecnso..
si es desfa es desfara xq mos dona la gana.xo t tranqul q en 2 añs aurem wañat una lliga i ens aurem quedat en primera..xo sobretot aurem disfrutat dl futbol!

agurstia tinc jo!

Anónimo dijo...

Bona nit.Soc Alfon el gemelo. Tan ben informat estàs de que ningú mos vol en Anglaterra?Acàs estas tu en mosatros alli i saps lo que fem alli?No tens ni idea.Antes de parlar, primer t'informes, ademés, això de posar anonimo diu molt de la teua poca vergoña. Si tens algún problema en mi o en el meu germà meu dius a mi, i no entres aci a dir mentires, i coses que no son certes. Jo no t'he faltat al respete a tu, aixina que no ho fajes ni en mi ni en el meu germà.Estem jugant en el racing perque som amics de pep i de gran part de la plantilla, estem intentant ajudar-los perque s'han lesionat molts jugadors i estàn en quadro, aprofitant que estem un mes aci, al igual que va fer el meu germà Carlos en el Guadassuar a principi de temporà quan es van lesionar 5 jugadors.Pense que no feia falta que donara ninguna explicació de res i que no te la mereixes pero pense que m'has faltat al respete a mi i al meu germà i això no vaig a consentirteu ni a tu ni a ningú, i mes dient coses que no son certes.
Per ultim, nomes dir que moltes gràcies a tots els del Rafelcofer per la benvinguda que mos eu donat i que anem a donar-ho tot per vosatros en el temps que estigam i pugam ajudar. Gracies, amunt Racing!

Anónimo dijo...

SOU ELS MILLORS!!! Q MAKINES!!!
SOU UNES PERSONES DE PUTA MARE!!!

QUAN FA MAL TEMPS I ESTA PLOVENT, APAREIXEN ELS PARTITS BONS, JAJAJA!

QUANTA RAÓ TENIEU!!!

Anónimo dijo...

ye, alfon, tota la rao del mon tens,pero magradaria encara posar la puntilleta. axo que els besons estan esperant algo millor, no se kom o voras, jefe, xk en menys de 20 dies elsxics sen tornen a anglaterra per a poder acabar els seus estudis, cosa k tu no tindras en la vida, estudis, i seran persones formades i desentes, per tant, si els ix una oferta de futbol de preferent, no crek k vagen i tornen tots els caps de setmana a jugar, desde anglaterra, un pok de trellat, xik.


per ultim dir als besonets, k abans de jugar amb nosaltres ja sabiem ki ereu, i sobretot kom eresu, enes grandisimes persones, i que san aclimatat al ekip en una manera tan rapida, k me kedat molt asombrat.gracies al futbol, les relacions humanes es fan molt fortes. i la llastima es que carlos sa lesionat al primer entrene. un abras a carlos i a alfon.

Anónimo dijo...

Enhorabuena a todo el equipo,estas navidades van bien pero lo mejor la fideuá que hicimos Carliños,cesc y el que suscribe porque no teniamos para el restaurante ya que los fichajes iban a desgastar la tesoreria,
todavia no han terminado dihos fichajes y para el proximo partido nueva sorpresa,¿Quien?El pelusa se queda en el Racing y deja el cargo en la albiceleste,ver para creer ,con todo ello el Racing pese que muchos quieren que desaparezca continuará...

Anónimo dijo...

Dicen las malas lenguas que a Tatín no le ha sentado demasiado bien el fichaje de los famosos gemelos. Un chaval acostumbrado a ser el estandarte del equipo es compresible que no le siente bien que venga uno de fuera y sea mejor que él.
Suerte.

Anónimo dijo...

la cuestio es fer la ma!
tatin es uno dels juaors que era amics dells desde ja fa temps..el dsbte va continuan sent el 10 de lequip i en la seua posicio va trnar a tirar del equip..

capullos q sou uns capullos,i uns envejosos!

Anónimo dijo...

x cert la mala lengua es la de ta mare de tt lo q sa xuplat!

Anónimo dijo...

Tatín era,es i sera el 10 del rafelcofer!!
Eres el millor!!

Anónimo dijo...

Palabras textuales de Tatín,me encanta jugar con alfonso...no digo nada más

Anónimo dijo...

quan algu sapia el lloc on es jugue contra el albaidense, que ho diga perfavor. si es pot elegir, preferiria el morer, ja que es algo millor que el g.olague, i no fa gracia jugar en el camp del gandia, millor a oliva, pero no en la font, eh?????

una altra alternativa, podria ser oliva nova??????

Anónimo dijo...

Estáis poco flipaos oliva nova, ya puestos que os dejen el nuevo mestalla i lo inauguráis vosotros. jajajaja.
Alfon a ver si nos explicas que os pasó a ti y a tu hermano cuando llegasteis a inglaterra, que solo cuentas lo que te interesa.

Anónimo dijo...

FANTASTICO CHICOS!!
HEMOS DADO UNA LECCION DE HUMILDAD A TODO UN CLUB, PORQUE EMPEZANDO POR HIDALGO, PASANDO POR EL PAYASO DE MIGUELIN... Y TERMINANDO POR LOS JUGADORES CREO QUE SON UN POCO PREPOTENTES.
ENHORABUENA Y GRACIAS POR ESTE REGALO DE REYES.

Anónimo dijo...

ye,ninotet tu a lo teu, k mosatros a lo nostre, k pasa k kom vau pedre no teniu en k klavarse no burlarse de nosaltres, intentes clavarte en asunts k no timporten¿??


k pasa, k vosatros kom jugueu en ROIS DE CORELLA, es penseu k ja jugeu en el millor camp de tota la safor?? pues mala merda de camp teniu, de tots els de gespa asrtificial k hi han, crek k es el pijor en diferencia, moniatet... i se k tens k comensar a dir, "pues mira que vuestro campo de patatas..." o coses axina, preferixk jugar en el nostre camp de creilles tot el any, k la merda de gespa k teniu vosaltres...i mira que tinc partits jugats en exos "campasos", pallaset

Anónimo dijo...

A una persona que entra a parlar en nom d'anonimo no tinc perque explicarli les coses que em passen,i menos quan no em dius ni qui eres ni tinc perqué ja que no t'interessa, només entres a fer mal perque no tens res millor que fer, no teu mereixes i si vols fer mal a la gent del racing, alrededors, compañers, amics meus, i totes les grans persones que envolten aquest club, la portes clareta perque esta piña humana i deportiva no la he trobat en cap lloc i no crec que ningú siga capaç de destruir aquesta gran familia. Per cert, per al que ha dit el comentari de Tatin, ja es prou trist sentir comentaris aixina ja...me rio..el plaer es meu, et vull molt crack.Alfon

Anónimo dijo...

Según dicen se vivieron momentos de tensión cuando el Señor Todolí comunicó a la plantilla que llegaban los gemelos "Derrik". Al parecer el capitán del equipo, tuvo algo más que palabras con Pepito Todolí e incluso amenazó en marcharse.
Las aguas están revueltas por Rafelcofer.

Anónimo dijo...

jajajajajajaja




k risa k me dan comentarios asi... jajaja

Anónimo dijo...

Jajajajajajajajajajajajajaa!!!!!
Cada vez que intentais hacer daño, lo que conseguís es que estemos más unidos, no os dais cuenta capullos?Seguid así metiendoos con nuestro equipo seguid, jajaja!!

Amunt Racing!!

Anónimo dijo...

tatin a segut es i sera el millor jugador del racing! animo tatooooo!!!!alfonso en va agradar prou.
amunt racinggggggggggg

Anónimo dijo...

QUIN HIBA A DAR LA DEL PULPO!!!!CREO QUE ERA LOS DE RAFELCOFER A LOS DE GANDIA, NO? PORQUE FUE LO QUE PASO.QUE SE JODAN....................

Anónimo dijo...

ara a confirmar lo que tots sabiem, que tenim equip per a guanyar a qui siga i on siga, ale Racing, a guanyar aquesta setmana i poc a poc a anar escalant posicions.

Per cert, on es juga aquesta setmana?

Anónimo dijo...

el partido se juega el sabado a las
16.30h en el campo del Xeraco.

Anónimo dijo...

voldria fer una pregunta inocent a alfons, que res te a vore en el rafelcofer. ¿per que no haveu fixat per el equip del vostre poble? total per tres partidets.

bo, no fa falta que contestes, que ja se la resposta: alli no tenen un puto duro.
pero si que hi-han molts amics, que a vegades en la vida...

Anónimo dijo...

Ningú del Villalonga mos ha cridat pa res...ni per a preguntarmos ni que estavem fent, si estavem jugant alli..ni res...Fa falta que et conteste mes coses??Tenim molts amics en Villalonga, i en Rafelcofer també, bueno..i en tots els puestos on hem jugat...i es una gran sort tindre amics allà per on vas...Del tema dels diners..nomes puc que riurem...per cert podries dir qui eres almenos ja que preguntes, que lloberos, som tots els del poble...

Anónimo dijo...

No han anat a villalonga xk segur que ningú li a dit de anar,en segona regional no crec que pugau baixar i segur que no teniu tantes baixes com nosaltres,ho torne a repetir,estan fentmos un favor i ben gran...no tinc res mes que dir..

Anónimo dijo...
Este comentario ha sido eliminado por un administrador del blog.
Anónimo dijo...

una pregunta para un necio

La temporada pasada sabes a cuantos partidos fueron a ver los Hermanos Miñana al Villalonga c.f,yo recuerdo el dia de Teulada estaba Carlos en el banquillo porque Camarena estaba jugando por haber muchas lesiones,y ahí termina toda la relación,¿Sabes porque?

Ahora te pregunto sabes cuantos domingos vinieron Carlos y Alfon a ver al Racing,recuerdo el dia de Moraira,el dia del Gorgos,el de Bellreguard asi como otros domingos
sabes porque,no era mas facil ir a ver al Villalonga en que no habia que coger el coche,te respondo por amistad a ver si te entra en la cabeza.
En la fiesta del campeonato a final de temporada preguntale a Pascual que estaba invitado y vino a dicha fiesta si estaba Carlos Miñana¿sabes porque vino?y te vuelvo a responder por el mismo motivo que han venido ahora por amistad,lo entiendes.
Pero bueno la inteligencia es mas bien corta en alguna gente demostrado está por todo lo acaecido en el ultimo año.

Anónimo dijo...

jajaja, €€€€€€=amistad

Anónimo dijo...

jejejejejejje...ta mare = puta....

Anónimo dijo...

algu esta posant paraules en nom dl villalnga, que no tenen res a vore en este equip.
si no els hemdit de vindre, es per que aÇi hi-han 22 fiches, i estan totes completes, iel que no vas a fer es a tirar a dos xicons fora, per a que entren altres dos a jugar 3 partits. ETICAMENT aÇo no es pot fer, per molt bons que siguen els altres.
ja vec que en altres llocs aÇo de deixar fora a uns per a que entren altres els importa una merda.

Anónimo dijo...

Eixe comentari que dius, esta clar que l'has fet sense tindre ni puta idea.Els dos germans estan jugant en el racing per fer un favor ja que hi ha moltes baixes i algunes de estes baixes va per a llarg.Aixi que segurament el racing donara de baixa alguna de eixes fiches per a poder incluir els besons.Aixo no vol dir que cuan estiguen recuperats al ser posible ben pronte tornen a dispondre de la seua ficha.Aixi que no claves tanta bulla, perque es veu que aixo deu de ser cels, ja que juguen en nosaltres i no en vosaltres a mes vosaltres l'any pasat sols vau puntuar que 2 punts en tota la temporada.

Anónimo dijo...

atencio, pregunta:
el president (el autentic), viu a villalonga.
el entrenador es de villalonga
teniu tres jugadors de villalonga, carlos, alfons i petorro
varios jugadors que han jugat en villalonga, alberto, canet...
a les hores ¿per que no jugueu els partits de sancio alli? estarieu com en casa, i el villalonga , encantat de cedir el camp.
¿ o es que s,heu fet unes senyoretes i voleu camps de cespa artificial? je, je je, es broma.
¿ o es que ( mes seriosament) algu te algo que amagar alli, o no te la conciencia tranquila?.
a quien corresponda.

Anónimo dijo...

xe alfonso , jo el crevia un poc mes listo. ¿com pots entrar al trapo contra la gent del teu poble?¿que no el ones conter que aÇO ho escriu algu que no es de alli?
tu i el teu germa, alli msou uns idols, per lo que pareix mentira que no el dones conter que aÇo no ve de alli.

Anónimo dijo...

amistad=€€€€€€€ jajajaja

Anónimo dijo...

para el que no se entera(que son muchos)

1º El Racing tiene un presidente y ese es Llorens,el cual no se pierde un partido,va a cualquieracto de representación o a cualquier cena otra cosa es que en un club aparte de la representación haya de haber un secretario y una directiva ,si te refieres como autentico presidente a Todolí te equivocas ya que el cual poco o nada va a actos de representación,es hoy en dia un ayudante privilegiado de Camarena.

2ªRespecto a Camarena que quieres que te diga que unos cobardes le hacen el simpatico delante y lo apuñalan por detras ,sabras que lo humillaron,criticaron y echaron los actuales dirigentes de Villalonga(los mismos que dejaron a vuestro amateur a 0 Eur.,los mismos que este año os han echo pagar la ficha porque si hablamos todavia adeudan las del año pasado),¿quien defendió a Camarena dentro del vestuario o acaso no lo sabes?,pero no querian a un hombre de la casa sino a un entrenador de caché,mas bien lo que trajeron fue a un viejo con caché raido ,asi te digo no teneis a Camarena porque no lo quisisteis y ahora él sabe quien es quien y la cantidad de putadas sufridas y ¿sabes porque?fue simplemente por envidia de unos cuantos y ansia de poder,puteo detras de mas puteo y ya se irá,y ello fue inevitable.

3ªDe los jugadores Vicent hace dos meses que no viene,no queriendo continuar,de los gemelos Carlos esta lesionado y no juega y Alfon si que va a jugar pero un total de 3 partidos,con sus amigos alberto y Canet(los cuales fueron a Villalonga por los gemelos).Otra pregunta ¿Sabes porque no juegan en Villalonga hace ya mucho tiempo? La respuesta va de dirigentes(amistades,odios y puteos) y es tremendamente larga la historia,si quieres saberlo habla con ellos , con Pep o Camarena.

4ª¿Porque no vamos a Villalonga?,porque nos echaron,nos dijeron que no podiamos entrenar allí mas hasta nueva orden(Andrea) y estabamos subiendo por ayudar al Villalonga ya que se habian terminado las obras en la Runa.

5ª ¿Miedo? De que si varios dirigentes evitan a Pep a toda costa,si le adeudan pasta(documentado),si tiene un monton de empleados de Villalonga que trabajan para él,muchos clientes y unos pocos amigos que saben de verdades y cobardias,pero a la cara que es de valientes nadie pide explicaciones porque lo acaecido seria muy vergonzante para muchos.

Anónimo dijo...

Che, deixanse ja de coses de lo purament deportiu, dir que en unes poques hores el Racing s'enfronta al Albaidense en la ultima jorna de la primera volta, i no fa falta dir de la importancia d'aquest partit, per tant un cridament a l'aficcio per a que estiga hui amb l'equip i que s'anime desde la banda al nostre Racing i per favor amb respete a l'arbit que sempre les portara de guanyar com es calente el partit.

Viga equip, ha demostrar que com diu l'imne del Valencia, som un equip de PRIMERA, i hi ha que demostraro davant un rival directe per la permanencia, i perque no, per adelantar algun que atre lloc en la classificacio que si que se pot, pero sempre ben concentrats i jugar amb el cap.

AMUNT RACING

Anónimo dijo...

mare meua!Com pot ser q en un blog d'un equip com el racing estiga parlant-se tot aço!
Tingau un poc mes de trellat tots i dxeu a exes persones que entren per a criticar tant.No entreu en els jocs d'ells.Esteu parlant de coses que a ningu li importa,no entenc que feu posant exes justificacions i exes coses en este blog del racing.Paseu de tot i au!

Anónimo dijo...

pues no teniu k correr pa ferlin 6 al ciudad...
la veritat esk no vau fer molts merits x a guanyar el partit xro aço es futbol i no sempre tenen k guanyar els de d'alt.
Xr a eixe "aficionado racingista" crec k el teu comentari sobra i este ekip no es mereix un aficionat cm tu xk d'ai ixen els problemes!!SORT RACING

Anónimo dijo...

HOLA, SIMPLEMENTE QUERRIA SABER SI EL CLUB TIENE PINS DEL ESCUDO, PUES SOY COLECCIONISTA DE INSIGNIAS Y ME ENCANTARIA AÑADIR A MI COLECCION LA DEL RACING CLUB RAFELCOFER.
UN SALUDO Y SUERTE DESDE TENERIFE.
davidtanausu@hotmail.com

 

Copyright 2007 ID Media Inc, All Right Reserved. Crafted by Nurudin Jauhari