martes, 18 de diciembre de 2007

3 Citas para este fin de semana


La agenda del Racinguismo para este fin de semana viene completita, ¿te lo vas a perder?:

1- El jueves habrá una cena en Valencia, en la que participará gran parte de la plantilla del Racing. Esta cena tendrá su finalización en Guru. Es una cena de hermandad entre los jugadores del Racing presentes en Valencia. Algunos jugadores no cenarán en compañía del resto, pero aparecerán después para alegrar la noche.

2- El viernes se jugará un partido amistoso contra el Xeraco en el campo de este equipo. El partido se jugará a las 20:00, por lo que la plantilla y toda la afición que le apetezca queda citada a las 19:15 en el campo del Xeraco.

3- El sábado, habrá una comida de equipo en la que se hará entrega del regalo del amigo invisible. Recuerdo a toda la plantilla que este día se celebra el aniversario de nuestro Carlos Pons. Los planes de esa noche siguen en el aire, las dos opciones son: ir a Apache o quedarnos por la playa de Gandía. Sea cual sea la decisión final, seguro que estaremos juntos y nos lo pasaremos a lo grande.

19 comentarios:

Anónimo dijo...

oeoeoeoeoe festa festa...
conteu en mi k segur k vaig...lo k pasa k alomillor tindre partit i arrivare un pok tart pero segur k vaig

k ja tink ganes de liarla en vosaltres
andreu no falles e!!!!!
k ja tink ganes de voret
bueno tink ganes de vorevos atots k esteu molt lokos com jo
jajaja bsbs craks

Anónimo dijo...

Jo crec q avui el Racing farà un partidàs, no hi ha res millor que juar un partit després de un gran sopar i una gran nit, jajaja.

La policia està buscant a Joan i Feme, l'última pista que tenen d'ells es que Feme stava tiran-li els trastos a mitja Valencia (entre atres coses, com xopar a un autobus sencer am cubates,i un llarg etc.), i a Joan estaven tiran-li els trastos les Gogos. Si els trobeu o teniu alguna pista, fiqueu-se en contacte amb Pep Todolí, que el pare està molt preocupat pels seues xiquets.

Vamos mi Racing, vamos campeón...

Anónimo dijo...

Kedem en rafelcofer per anar a Xeraco tots junts? a kina ora seria?

Anónimo dijo...

tmb tink ntes k un membre del racing en un parking k yo se li va tokar el fer algo a una xika, i de repen la xica va soltar la ma, i el del racing dia k es pensava k era el amik, jejejeejejejejeje. festival en guru!!!!!!!!!!!!

Anónimo dijo...

sabeu si joan a juat contra el xeraco?e nat al partit, pero no le vist, algu sap algo?

Anónimo dijo...

tatin q merda eres!!!!jaja
xo si a t tacariciaven la cara i tt...jajaj
mol be la xilena xo avresi afinem la punteria...ajaj

Anónimo dijo...

¿Por qué es el mejor año de mi vida?
1- Porque me da la gana.
2- Porque sois gente espectacular, igual os da que venga uno de benialí que uno de cocentaina, tratais a todo el mundo de puta madre.
3- Porque hacéis comidas y cenas, y no os importa demostrar vuestros sentimientos.
4- Porque jugando a fútbol con vosotros me siento el hombre más feliz del mundo.
5- Porque aguantáis en cocoloco hasta las 9 de la mañana.
6- Porque me lleváis a casa y os preocupais por mi.
7- Porque ligáis con tias de 33 años (eh Joan, jajaja).
8- Porque subís al podium y os pegan una galleta que os tiran de arriba a abajo (eh Feme).
9- Porque os disfrazais de Papa Noel para hacer felices a los demás (Faus todo un detallazo que demostró la gran persona que eres).
10- Porque he podido conocer a gente increíble, ¿sabéis quienes sois? SI, VOSOTROS, UNO POR UNO.
11- Porque te puedes besar con chicas muy guapas (familia, jajaja) después de zamparte una hamburguesa con cebolla, jajaja.
12- Porque llego a casa y en toda la mañana no puedo salir porque tengo el coche en Rafelcofer.
13- Porque hasta Xavi y Miler son felices con vosotros.
14- Porque me habéis permitido juntarme con un amigo de todo la vida al que no veía en años (monchito).
15- Porque digo que no voy a jugar a futbol y insistiis hasta que digo sí (eh Pons), haciéndome pasar este gran año.
16- Porque mi madre ve el santo del amigo invisible y se emociona.
17- Porque mi capitán reparte galletas a por la zona nueva, jajaja.
18- Porque le pego una paliza al futbolín al que se hace llamar campeón.

Podría estar toda la mañana escribiendo cosas bonitas sobre esta gran familia, pero voy a parar, más que nada porque tengo un dolor de cabeza provocado por los aquarius de la noche, que no me deja tranquilo, jajaja.

En resumen, el mejor año de mi vida gracias a todos y cada uno de vosotros, en serio, de corazón me teneis para lo que querais, hasta para jugar con un tridente en ataque, jajaja.

Es evidente, que hay mucha otra gente, de la que no me olvido y que tengo siempre presente, que me ayuda a pasar el mejor año de mi vida. Ahora no voy a escribir sobre ellos, ya lo haré en su blog, jajaja.

GRACIAS POR TODO!!!!

PD: UI IXIM?

Anónimo dijo...

Otro gran cumpleaños y esta vez junto a mi familia...primero dar las gracias a monxo por abrir la bodeguita del racing...decir que ayer fue un dia muy especial para mi...la muñeca inxable nse donde esta,creo que alguien izo un trio con ella,jeje.mi movil?esta vez a superado mi cumpleaños pero por poco...el coxe?la verdad que nse si a superado el cumpleaños xk volviendo a casa no iba...ayer que hice?la verdad que no lo se,solo tengo que recuerdos buenos...cambio de peluqueria xk ayer estaban de cena d empresa y ya no me dejn volver alli...gracias a todos por este dia,asta ximo se pego el bailoteo...jaja.

Anónimo dijo...

Ultima noticia la policia encuentra en un contenedor de basura de la playa de gandia al lado de la discoteca de bacarra una mercenaria del sexop llamada lulu descuartizada.En concreto partida por la mitad.
Fuentes de los cuerpos de investigacion de la policia dicen que estan detras de la pista de los culpables, al parecer fue contratada por una familia para su cena familiar y de ay no salio con vida, se rumorea que hay algun que otro pollon en esa familia que podria ser el responsable de este brutal asesinato

segiremos informadoles

Anónimo dijo...

desde la junta directiva del racing club de futbol, es demana a tot akell k vega a lulu, per favor k avise o la porte a casa, k la xika a pasat la nit fora i el racing esta buscanla. estem tots mol preocupats.

per a tot akell k no la conega, es una chica mol simpatica, algo prou vergoñosa, i k la pobra seu traga tot.


si algu sap algo d'ella, per favor, pseuse en contcte amb el racing, gracies a tots!!!!!!!!!!!!

Anónimo dijo...

El bar pastor felicita a tot el racing ´´pero cuidao en les casalletes que aixo no val res, ja ja ja ´´

Bon Nadal a tots

Anónimo dijo...

a vore si tasomes un dia a la platja de gandia en els teus pupilos , eh pastor,k sempre teu dik, jajajajajajajaja..

Anónimo dijo...

encara soc masa jovenet la dona no en deixa

en tindreu que traure un dia de festa eh joan

Anónimo dijo...

kuan vuiges ,primo , total es k em krides i la familia del racing i tu ten vens

esta nit ten vens???????


jjejejejejeje

Anónimo dijo...

kuan vuiges ,primo , total es k em krides i la familia del racing i tu ten vens

esta nit ten vens???????


jjejejejejeje

Anónimo dijo...

bon nadal a tots!!! i gracies per ferme disfrutar del futbol KOM MAI EN LA VIDA aquest any jo el fea de transicio per ser un ekip nou...PERO DE TRANSICIO RES!!! anem a per el moraira,parcent i ....PEGO!!! pero lo primer es lo primer el morairaaa,enguany estik gaudint duna posicio nova la de KILLER k mesta agradant gracies a kel ekip en dona molt danim i jo no puk defraudarvos i tambe perke es mol facil entendret en dos grans talent del futbol mundial Faus y SAN Tatin i ara un alter fenomen canet...moltes garcies a tots!!!BON NADAL I FELIÇ ANY NOU KE VOS PORTE MOLTA FELICITAT A TOT EL RACINGISME I KE PORTE MOLTS EXITS PA ESTE GRAN GRUP.

Anónimo dijo...

Com tots els comerços estan donant mexeros i altres, podeu pasar per l'estanc i la meua dona vos donarà una bolsa de llepolies per a que feu difusió de la meua tendeta.
Heu de dir als altres equips que es la més bonica de la comarca i els productes amb calitat-preu.
Estic negociant amb Marca per a que regalen un DVD el pròxim dia amb les vostres millors jugades.
BON NADAL!!! VOS ESPERE!!! AMUN RACIN!!!

capi del moraira dijo...

hola,buenas a tots.
espere que no vos importe que haja entrat aci pero volía dirvos algo...
soc jugador del moraira desde fa 3 anys,després de jugar anys en equips de preferent de la zona hem acabat aci per acabar la vida futbolistica alguns jugadors. donat la veterania que creguem tindrer, hem intentat fer que enguany l'equip fora una pinya, ens portem molt be, fem moltes sopaes, en nadal els capis ens varem disfreçar de pare noel y varem fer regals a tots, bo, el que es fa normalment, y hem aconseguit que tot vaja be, pero, he de dirvos, que despres de vore aquesta página web, per cert, enhorabona al que la fa perque es espectacular, he de dirvos, que lo vostre no es normal, que sou uns privilegiats per poder estar aixi d'units, que heu de ser molt bona gent per aconseguir aixo,y que no s'obsesioneu amb l'ascens, perque al final,en les categories en les que juguem,el que queda son les amistats que ens trobem.
bo xiquets, de veritat, enhorabona per la temporada que esteu fent y no pergueu mai el que teniu. ens vorem el dia dels reis ahí, espere que siga un bon partit y que ens divertim tots dos,y que guanye el millor.
segons es veu,teniu una afició collonuda, digueu que no ens apreten massa ehh!!!
ah, soc el porter del moraira aixi que, si algun davanter vol ens juguem una cervesseta al acabar el partit, si hem marqueu més de dos gols, pague yo,amb dos o menys, volsaltres, val? ningu ho ha aconseguit enguany...
de veres xatos, sort per al 2008...,adeu.

Anónimo dijo...

Ma molat molt el teu comentari,asi en este equip hi ha molt bon rollo i mai mos clavem en el contrari ni res,alguna vega hi han piques pero sempre en el partit...a mi magradaria jugarme eixe cerveseta,pero per a mi un burret en llima que la cerversa no magra...jeje.Que guanye el millor,xo sempre en deportivitat...

 

Copyright 2007 ID Media Inc, All Right Reserved. Crafted by Nurudin Jauhari