jueves, 13 de diciembre de 2007

Preparació del partit del dissabte contra el Gata de Gorgos


Aquest dissabte a les 15:30 en el camp del Gata de Gorgos, el Racing té una nova oportunitat per a continuar mantenir el seu somni realitat, els jugadors de Pep Todolí tenen una cita amb la lliga.

Aquest equip de Gata, encara que no ha sumat molts punts en la present campanya, és un equip molt difícil de guanyar, ja que quan perd ho fa per la mínima.

El Racing ha de fer valdre el seu lema que li ha fet estar ahí d'alt, el lema del: "SOM UNA FAMÍLIA" que els ha dut fins a la segona posició de la taula clasificatòria.

Serà difícil, però estic segur de que en Gata també juarem com si estaguerem en la nostra Runa. Em de guanyar xiquets, no podem fallar, si volem seguir amb el nostre somni, ja sabeu...

Vos vull família!!!!!A seguir volant!!!!

3 comentarios:

Anónimo dijo...

xfavr!!!!!!demaneu a la federacio q li lleven la sancio a joan!!!jaja..estc paganla jo(jo desvanit..jaja)

este disabte a donaro tt i despues mcdonals i acasa...jaja


tatin ja parlare en el taxista xa q el porte a csa ja q mstrs n ixim...jaja...

Faus xq vols matarme?jaja...q n sc jo!
jaja

Anónimo dijo...

xikets dema ni a k ixir al camp a donaro tot,n tenim k anar confiats xk encara no som ningu,per a poder arribar on volem tenim k ser serios i respetar sempre al contrari,k dema mos eu posara molt dificil!!
aixina k xikets dema ja sabem:a morir!!!

El capi

Anónimo dijo...

no feme, k no me la lleven k estas tu mes content ke jo , mamonaso jajajajajajajajaja!!!!

ja as preparat la maleta pal disapte????

ja tink els papers de casa preparats per a k els firmes, la hipoteca mos la donen el dilluns.axina k el dispate k ve ja es dels dos, jajajaja!!!!!!!

pa kuan els xikets?????????'

tot pel racing!!!!!

 

Copyright 2007 ID Media Inc, All Right Reserved. Crafted by Nurudin Jauhari