domingo, 16 de diciembre de 2007

Gata de Gorgos 2-2 Racing


Partido intenso y disputado en el campo del Gata de Gorgos en el que se concluyó con una empate final de 2-2 con sabor a victoria para el Racing después de haber visto como se le puso el partido. Este partido abrió la jornada de este fin de semana, y comenzó con el Racing como claro dominador del juego, fruto de ello llegaría el gol del equipo visitante, a través de un gran cabezazo de Davids.
El partido llegó al descanso con un 0-1 claro para el equipo de la Safor. La segunda mitad comenzó con un claro dominio por parte de los pupilos de Todolí, pero en 20 minutos el gata de Gorgos dio la vuelta al encuentro consiguiendo el 2-1. El equipo de Rafelcofer comenzó a intentar sacar algo positivo, como agradecimiento a toda la gente que se había desplazado. A falta de 10 minutos para el final del partido, el árbitro no señalizó un penalti clarísimo a favor del Racing, haciendo que estos comenzaran a ponerse nerviosos. Pero nada más lejos de la realidad, en el minuto 90 del partido, después de que el equipo de rafelcofer hubiera sufrido todo tipo de insultos de los aficionados del equipo local, haber aguantado un juego muy duro y un arbitraje excesivamente "casero", el Racing consiguió empatar el partido con un golazo espectacular de Carlos Faus.
En principio se podría decir que el Racing pinchó, pero visto lo visto, este equipo demostró tener carácter y no dar nada por perdido hasta el final. El equipo de Rafelcofer sigue haciendo honor a ese lema que ya han hecho tan famoso y que sigue dando sus frutos, el lema del somos una familia dentro y fuera del campo.
Quiero destacar la caballerosidad de un jugador del Racing que, pudiendo haber disparado a portería con grandes probabilidades de introducir el balón en la red, decidió enviar el balón a la banda porque había un jugador en el suelo. En principio puede parecer normal, pero tal y como fue la jugada, se demostró una gran Fair Play por parte de este equipo.
Alineación: Saoro, Rafa, Camilo, Alberto, Ximo, Andreu, Moncho, Feme, Carlos Faus, Tatín, Davids, Pipo, Pons, Pablo, Vicente, Toni y Álvaro.

16 comentarios:

Anónimo dijo...

No pasa res xiquets,es bo anar sumant,un puntet fora de casa el farem bo contra el moraira.En la runa,en la nostra afició no podem pedre ningun puntet mes...estos nadals a pasaro molt be,a estar mes juntets que mai que este any tenim de donar guerra,ara tenim de guañar dos partidets seguits i anirem a pego a jugar contra el lider,encara no a perdut ningun partit en tota la lliga,posiblement sera el primer que perga,estic segur que alli podem guañar pero antes moraira i parcent

Anónimo dijo...

anim xikets, una tropesada axina no pasa res, a demes puntuar fora de casa es bo, i positiu,pero exe punt hi ha ke ferlo bo, el proxim partit a casa enfront al moraira, i res de confiança, k segur k el moraira no sera "moco de pavo", sera un partit mol pero k mol complicat, k segur ens posen ls coses dificils, i no vindran a rafelcofer pa ixir en la cavalgata de reis, i pasejar.


anim i a per ells, racing.

Anónimo dijo...

No pasa res xikets,amb el joc vioolent d'alguns jugadors del Gata de Gorgos i la mala pata de l'arbit,un empat,es practicament la victoria...xo trankls,per a nosaltres,l'afició:tant si guañeu,perdeu o empateu,sempre sou i sereu ELS MILLORS!!ANIM XIKETS!!!!mlts bstsssss

Anónimo dijo...

penseum en lo positiu del partit,mos vam emportat un puntet de on pareixia k ja no podriem traure res!!!
FAUS GOLASOOOO!!nse si vas nar a centrar....ajajaj xr da iwal!!
Magradaria tornar a donar les GRACIÉS a l'afició k esta demostranmos partit a partit k te ilusió de vore al racing en primera i xikets x ells x pep,camarena i el gran llorens anem a donaro tot cada partit x a fero posible!!j se k sabem i podem,aixina k xikets a morir!!

PD:Tato el brasalete el kedava millor k a mi!!

El capi

Anónimo dijo...

trankils xikets k este puntet k vam akonseguir a gata de gorgos i en el marcador en contra hasta el golaso de faus al minut 90 de partit mos pot donar la lliga a final de tempora,i ara a pensar en el dinarot del disabte i en lo mes important pensant en el partit del moraira,estic segur ke wañarem pero xuant kom mosatros sabem i sense presio ninguna perque som el primer any k estem en la kategoria pero se que volem puxar i trankils perque ho aconseguirem,VISCA EL RACING CLUB DE RAFELCOFER I LA NOSTRA AFICIO.

Anónimo dijo...

HOLA FAMILIA!!! TOT LO K SIGA SUMAR ES BO!!! STIC MOL CONTEN XK VAM LLUITAR ASTA EL FINAL!! ASO DEMOSTRA K TOTS STEM IMPLICATS EN L EQUIP!! VOS VULL FAMILI ADEU KARINYETS!!! RACING!!!

Anónimo dijo...

el disapte k ve hi ha gran dinar (puxerot) i despres a la nit gran sopar de familia per a celebrar el nadal i felicitarmos els uns als altres. per altr apart recordar als membres del racing k ningu soblide del seu regal per al amic invisible. espere que tots cumpliu, k la risa k ens pegarem sera important, jajajajajajaja. aneu preparant el fetge, k hi ha k ferla grossa, jajaja!!!!

preparats, familia, !!!!!

som els millors , vamos mi racing........!!!!!!!

racinguista hasta la muerte!!!!!!!!

Anónimo dijo...

a per cert, pa cuan un partit amistos, k ja tink el mono de juar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



jajajajjajjajjaa

Anónimo dijo...

joan hi han 2 partits amistosos per a esta semana el XERACO el dijous si esteu tots els de valencia asi ya i el atre el divendres contra el GANDIA B els dos partits cntra ekips de 1 regional peros segur que mols berenem,jejeje

VISCA EL RACING I LA NOSTRA AFICIO

Anónimo dijo...

algu sap si es de veres axo dels dos partits amistosos? a kina ora son abdos partits? on es juen?espere resposta gracies

Anónimo dijo...

estas t q este dijous els de valencia estan!!!jaja...q tts tenen q entregar un treballet el divndres...jeje..

alvarin cm es nta q n as visct asi..jeje..este dijous es sagrat!!!

romario sopem en el teu piso
jaja
dsbte on?

Anónimo dijo...

hola familia!!!!
vull destacar la celebracio del segon gol!!! em vaig emocionar mogollo kuan vaig vore k alvarin i joan entraven dins del camp a celebrar el gol!! magra vore k steu tots implicats!! i k sentiu els colors!!!

PER CERT VULL DIRVOS A TOTS QUE EL DISABTE DESPRES DEL PARTIT TODOLI EM VA DIR K STE NADAL M PRIVARA DE MENJAR TORRONS, POLVORONS, PASTISETS...... PERQUE EM VA DIR K EM VEA MASA GRAN ES A DIR QUE M VEA PESAT, GORDO,UN POC PLENET... QUE SAPIAU QUE VAIG A COMPLIR LA DIETA PER EL BE DE LEQUIP!!

COM DIU EL CAPI 1 2 3 A MORIR!!!!

Anónimo dijo...

hola familia!!!!
vull destacar la celebracio del segon gol!!! em vaig emocionar mogollo kuan vaig vore k alvarin i joan entraven dins del camp a celebrar el gol!! magra vore k steu tots implicats!! i k sentiu els colors!!!

PER CERT VULL DIRVOS A TOTS QUE EL DISABTE DESPRES DEL PARTIT TODOLI EM VA DIR K STE NADAL M PRIVARA DE MENJAR TORRONS, POLVORONS, PASTISETS...... PERQUE EM VA DIR K EM VEA MASA GRAN ES A DIR QUE M VEA PESAT, GORDO,UN POC PLENET... QUE SAPIAU QUE VAIG A COMPLIR LA DIETA PER EL BE DE LEQUIP!!

COM DIU EL CAPI 1 2 3 A MORIR!!!!

Anónimo dijo...

soc jo una atra volta, jo, el que stic segons todoli un poc plenet que m vaig deixar n l vestuari un bocadillo i un xolec i pablo, adrian,sel van menjar!!
bueno men vaig xk stic fent una isprá en pablo, pep ( zizou) i paco el beso i monika no para de nbafarme!! adeu krinyets!!! mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuaaaaaaaaaaaa

Anónimo dijo...

com mos cuida la sari!!!jaja

andreu dsli q soles li faltava tomaqueta......mmmmmmmmm
jaja

capi del moraira dijo...

hola,buenas a tots.
espere que no vos importe que haja entrat aci pero volía dirvos algo...
soc jugador del moraira desde fa 3 anys,després de jugar anys en equips de preferent de la zona hem acabat aci per acabar la vida futbolistica alguns jugadors. donat la veterania que creguem tindrer, hem intentat fer que enguany l'equip fora una pinya, ens portem molt be, fem moltes sopaes, en nadal els capis ens varem disfreçar de pare noel y varem fer regals a tots, bo, el que es fa normalment, y hem aconseguit que tot vaja be, pero, he de dirvos, que despres de vore aquesta página web, per cert, enhorabona al que la fa perque es espectacular, he de dirvos, que lo vostre no es normal, que sou uns privilegiats per poder estar aixi d'units, que heu de ser molt bona gent per aconseguir aixo,y que no s'obsesioneu amb l'ascens, perque al final,en les categories en les que juguem,el que queda son les amistats que ens trobem.
bo xiquets, de veritat, enhorabona per la temporada que esteu fent y no pergueu mai el que teniu. ens vorem el dia dels reis ahí, espere que siga un bon partit y que ens divertim tots dos,y que guanye el millor.
segons es veu,teniu una afició collonuda, digueu que no ens apreten massa ehh!!!
ah, soc el porter del moraira aixi que, si algun davanter vol ens juguem una cervesseta al acabar el partit, si hem marqueu més de dos gols, pague yo,amb dos o menys, volsaltres, val? ningu ho ha aconseguit enguany...
de veres xatos, sort per al 2008...,adeu.

 

Copyright 2007 ID Media Inc, All Right Reserved. Crafted by Nurudin Jauhari