miércoles, 20 de febrero de 2008

Con los pies en el suelo aunque... muchas GRACIAS POR EL DETALLE


Como fruto del buen trabajo realizado hasta el momento, la revista "les penyes" nos ha sacado en portada, jajaja, algo que muchos pensábamos complicado al inicio de la Liga. El titular es un poco atrevido, pero no molesta para nada si es una opinión mostrada desde fuera del Racinguismo, puesto que este equipo sigue pensando que queda muchísima liga por delante, y todavía esta todo por decidir. Desde aquí agradecer este gesto, puesto que todo el Racinguismo esta contento con este detalle y, pase lo que pase, se gane la Liga o no, siempre podremos decir que algún día hicimos disfrutar a la gente, y esperamos poder seguir con la misma dinámica.

En la parte derecha, podéis encontrar las fotos que se realizaron en el partido entre el Racing y la Vall de Alfandech que nos ha enviado dicha revista, así como las páginas de distintos equipos de esta categoría.

El domingo a las 16:45, el Racing tiene otro partido importantísimo y complicado en el campo de la Font. Partido entre dos grandes equipos que intentarán dar un gran espectáculo futbolístico, puesto que hay calidad suficiente en ambas plantillas como para conseguirlo.

22 comentarios:

Anónimo dijo...

gracies a les penyes per el apoyo que ens donen a aquest equip!!!!deveres moltes gracies!!!una cosa xikets com be diu el titol hi ha que estar en els peus en terra per k la lliga encara no esta acabada ni molt menys !!!encara queden 10 partits k hi ha k nar a muerte!!!!!com diria la wela:cada partit es una historia!!!ara em de pensar en la font !!!a per ells xikets!!!visca el racing de rafelcofer i la força racinguista!!

Anónimo dijo...

Moltes gracies a la revista de les peñes per fer exa gran porta.va ekipo k ja kda un poc menos,mai nia k anar confiat a ningun lloc,ia k pensar ja en el partit contra la font k no sera gens facil. amunt racinggggggggg!!!!!!

Anónimo dijo...

plis a quina hora es el partit contra la font i quin dia,, es en la Font?

Anónimo dijo...

juen contra la font i juen en el camp del marxukera a ls 22:00h.
tu k creus on tenen k juar si l'altra semana van juar en ksa??????

Anónimo dijo...

Diumenge, a les 16:45 en la Font

Anónimo dijo...

ie bola,n marxuQUER tare yo sopan a exes ores n marxuuera n quiquecito.tenvens?

Anónimo dijo...

Directivo Racing Club Rafelcofer

He visto como Les Penyes.com , habla de la impresionante marcha del Rafelcofer y dice “Hay que felicitar a todos los jugadores que forman la plantilla….”; “nuestro homenaje para esta plantilla”, “ tras las últimas incorporaciones ha reunido una plantilla que esta muy por encima del resto” “El Racing apunta a Primera”.
Respecto a la felicitación a la plantilla estoy de acuerdo en parte, un equipo es algo mas que una plantilla, dejar fuera a Presidente, directivos, entrenadores y afición es una frivolidad pero ya conocemos la dirección en que apunta la “revista”.
Respecto a las últimas incorporaciones, me pregunto ¿Qué incorporaciones?, solo ha habido una incorporación en los últimos 10 partidos, dicha incorporación Canet, aunque importante, solo ha jugado 1 partido como titular. Hace 7 partidos que llegó el Sr. Canet y si bien se han marcado 19 goles, se han encajado en últimos 7 partidos únicamente 3 goles uno de ellos de penalti en el minuto 1 de partido contra el Vergel.
Mas bien creo que la solidez defensiva en que ha mejorado el equipo, es el sustento primordial, todo ello ha sido un trabajo continuo desde principio de temporada y precisamente no es debido a las últimas incorporaciones. Les ruego que cuando escriban algo se documenten un poco en aras a la veracidad que debe presidir en toda publicación.
Respecto al Racing apunta a Primera, es muy bonito escribir por escribir, si se ve la página del Racing en su cabecera hay un sueño por ganar la Liga pero nada se dice de subir (apunta) a Primera. Siendo realistas Rafelcofer no tiene categorías inferiores, no hay una base, se ha creado un equipo de la nada, con anterioridad “la revista” dice en la web que al principio no iba bien el equipo, no es cierto en el 1er. partido en Rafelcofer se gano 4-0 en casa, claro que se ha mejorado hay un trabajo detrás muy importante. Pero si este año el coste del equipo es de unos 8.000 euros (4.500 euros aportados por el Ayuntamiento), el resto los han aportado 2 personas, una de ellas el Presidente (sin embargo se dice que no representa al equipo).
El Presidente, el cual no es una persona precisamente aficionada a la red, solo ha hecho una pregunta ¿algún jugador ha hablado en defensa de mi persona?, no he sabido que contestar porque me siento hundido.
En 1ª si se asciende se necesitan unos 14.000 euros aproximadamente, Rafelcofer es el pueblo mas pequeño en población de la categoría de 2ª regional grupo 12, contando con escasos recursos económicos difícilmente se podrá tener un equipo en 1ª y mas ahora que los 2 locos no van a continuar tras terminarse la temporada oficial.
Al capi carbón por parte de la Directiva.

Anónimo dijo...

COMENTARI PER AL DIRECTIVO DEL RACING:


NO SE QUI ERES PERO SUPOSE QUE COM A DIRECTIU DEL RACING SAPS QUE TOTS ELS JUGADORS ESTEM MOLT CONTENTS I AGRAITS A LLORENÇ A PEP A CAMARENA I A TOTES LES PRESONES QUE HAN FET POSIBLE AQUEST EQUIP!
QUE VOLS DIR CUAN DIUS QUE ELS DOS LOCOS NO VAN A CONTINUAR?
VULL TAMBE DONARTE TOTA LA RAÓ CUAN DIUS QUE UN EQUIP EL FORMEN A PART DELS JUGADORS, EL ENTENADOR,CAMARENA QUE TOTS ELS JUGADORS APRECIEM MOLT, PRESIDENT, DIRECTIVA.
TAMBE PENSE IGUAL QUE TU RESPECTE A LO DE LES INCORPORACIONS! SI ESTE EQUIP ESTA AI DALT ES PER EL CONJUNT I EL BLOC K FORMEN! PORTE MOLT DE TEMPS JUGANT A FUTBOL I ESTE ES EL MILLOR EQUIP EN EL QUE HE JUGAT!
CREC QUE DEURIEM DEIXAR A PART LO QUE VA PASAR L'ALTRE DIA.ADEU FORÇA RACING

Anónimo dijo...

Vamos¡¡ te domingo hay que ir a por todas¡¡¡¡ y dejar ya el tema k ya esta pasadito¡¡¡ amunt racing¡¡ nos vemos en la font¡¡¡

Anónimo dijo...

ACABE DE VORE EL QUE HA PASSAT AMB LA DIRECTIVA DEL RACING,,I HE LLEGIT EL MISSATGE DE ANDREU PERO PENSE QUE LA DIRECTIVA QUE TOTS SABEM QUE SON ESTAN DOLGUTS I MOLT PERQUE PENSEN QUE NO HAN TINGUT NINGUN RECOLCAMENT I DIUEN LOCOS PERQUE SON ELS QUE AMB MOLT DE GUST HAN POSAT DINERS SENSE NINGU FI I DE LA SEUA PROPIA BUTXACA PER AIXO DIU LOCOS I PENSA QUI POT SER EIXOS DOS LOCOS ES FACIL ANDREU I SE QUE TU HO SAPS TAMBE...INTENTEU ARREGLAR EL TEMA EL MES PROMPTE POSIBLE ....ERES SINCER I BONA PERSONA DE VERES

Anónimo dijo...

ie DIRECTIVO DEL RACING!Comprenc k pujar a primera es molt dificil per la part economica,pero axo k akabes de dir tu ara tindries k avero dit antes,al començar la lliga per k la aficio no tenia ni idea de k ankara k kdara primer anavem a kedarnos en segona.la veritat es k no recorde mai la emocio k es veu en la gent per el ekip del seu poble,bueno si cuant el benjami va guañar la lliga fa uns añs,pero ara me donat conter de k no tenim molts motius per emocionarmos i alegrarmos,per k la ilucio de vore al ekip del poble en primera a lo millor no es veu.bueno la veritat es k enkara no sabem si tenim k kedar primers o no per k poden pasar moltes coses pero lo k si se es k la ilusio ja se ma llevat!

Anónimo dijo...

Tots estem molt agraits a Pep i Llorens,i ho podem demostrar x exemple xk hi ha molts jugadors del poble que han vingut dels seus equips per a intentar formar un equip así,tmb em fet l´esforç de portar jugadors per a ser un equip competitiu i tindre prou gent.Yo per exemple,he anat a jugar al villalonga algun partit,al igual que alguns companys i si hem anat a sigut per Pep,x fer-li el favor ya que ell junt a Llorens a trnat la ilusió al poble.Tmb he anat a jugar molts partits en le penya coferers tinguent partit yo i ixint de festa,tmb per fer-li un favor a Llorens...no fa falta que posem así en la página que estem a favor del nostre president xk ell ho sap.Ningun jugador a posat res encontra d ell,sols han posat que els agradat ixir en la revista xk la veu molta gent i stan ilusionats en el treball que estem fent,res mes...

Anónimo dijo...

YO PIENSO QUE TODO LO QUE SE ESTA HABLANDO EN ESTA PAGINA SE TIENE QUE DECIR EN EL VESTUARIO Y SI ERES DIRECTIVO DEL RACING LO TENDRIAS QUE SABER...SI LOS DOS NO QUIEREN SEGUIR QUE LO DIGAN ELLOS Y YA HABLAREMOS CON ELLOS A LA CARA,PARECE QUE LO UNICO QUE QUIERES ES AMENAZARNOS DICIENDO QUE SI ELLOS NO ESTAN NO PODREMOS HACER EQUIPO POR PRESUPUESTO,SEGURAMENTE PASARA ESO,PERO ESTOY SEGURO QUE ELLOS CONTINUARAN XK HABLANDO SE AREGLAN LAS COSAS Y XK SABEN QUE LOS APOLLAMOS....SI SE FUERAN YA VERIAMOS LO QUE ARIAMOS,XO NO PIENSO EN ESO...

Anónimo dijo...

En primer lugar, los jugadores a los que se tacha de no haber defendido a su presidente, como bien se han expresado en algunos escritos, son jugadores, es decir, que mientras ocurren este tipo de sucesos extra-deportivos, ellos están pendientes de intentar dar un buen espectáculo futbolístico.

Por otro lado, no considero para nada oportuno generalizar, puesto que la plantilla del Racing está formada por muchos jugadores, y no todos ellos tienen acceso a la red. Respecto a que un directivo escriba "carbón para el capi", es poco acertado, puesto que he estado leyendo su comentario, y en ningún momento despreció a nadie, simplemente estaba contento por haber salido en una revista (aspecto que para gente humilde como es esta persona y estos jugadores, es un motivo de alegría, puesto que ¿a quién no le gusta enseñar a su madre que su equipo sale en la revista?). La intención no es "fardar", simplemente alegría por poder demostrar de forma material que el equipo funciona bien.

Es evidente que si no fuese por el señor Todolí y su presidente Llorens, este equipo no se hubiera fundado. Pienso que todo el pueblo está contento con su labor. Su escrito está dando por realidad que el problema entre el presidente y la revista “les penyes” es sabido por toda la plantilla, aspecto que dudo totalmente porque vuelvo a repetir que los jugadores no saben lo que pasa en los partidos de las peñas de los domingos por las mañanas, más que nada porque están en sus casas.

Desde aquí, pido la máxima unión entre jugadores, directiva, cuerpo técnico y afición.

¡VIVA EL RACING!

Anónimo dijo...

la FORÇA RACINGUISTA pase lo k pase estara sempre al costat del ekipo i del nostre PRESI I ENTRENADOR,te molt de merit lo de el presi i todoli.
el tema ja esta preocupant un poket per lo dels dines ...estaria b k dexarem de parlar de tot i a final de tempora ja vorem lo k pasa.
ista ista ista FORÇA RACINGUISTA!!

Anónimo dijo...

Consejo de una persona del pueblo:
Porque no intentais solucionar ya el tema jugadores y directiva lo mas rapido posible y no por aqui que nunca se sabe quien puede escribir o no y es posible ofenderse mutuamente sin sentido.

Anónimo dijo...

no sigam tontos i mos perjudiquem...ara que les coses van be n nem crean conflictes i menos asi,exos temes son per a parlarlos en privat el divendres en lentrene i no fcarmos medalletes asi o descalificar a ningu.Persupost que apollem a llorens,sn no estariem asi i ja vam dr n l seu momen que el q a fet junt a pep es increible,qui mos o diria que podriem juar n l poble i ames a nar ai dal.GRASIES, a lo de 1 ja es vra,dsfrutem el momen,i el bonico seria wañar la lliga,no es lascens,ja q particularmen i crec q mol dels meus compañs prefeririem tar a lany q ve en 2,x a q n cambiaria res.xo wañar una lliga en rafelcofer es un somni...nse dexeu asto asi que es perjudicarmos a mstrs i es parla en privat i sarreglen ttes les diferencies com CREC q deuria ser.
redes dsfrutrem q stem q mn ixim equip i aficio i asto soles pasa una vega n la vida i ms en un poble cm ste.

Anónimo dijo...

MOLT BE ADRI

Anónimo dijo...

nse ki es el secretari del racing,xr krek k esta molt ekivocat en mi!!sempre e defes a llorens i no cal k teu diga a t xk se k ell eu sap,nse a k ve aixo de carbo x a mi,n uentenk!!!
sempre e vollgut lo millor pal racing i sempre eu voldre xk lo k esta pasanme este añ no mavia pasat mai en la vida ni a mi ni als meus compañs(amiks)!
ma dolgut eixe comentari xk sempre donare la cara x llorens todoli camarena i tota la directiva x la k han fet x nosaltres akest añ!!
i ademes ells eu saben n tink k vindre j a contarte coses a t k no se ni ki eres xr t si k mas dit algo a mi sense coneixerme k ma dolgut xk j faig tot el posible xl racing,xr ja vek k lo k faig no servix pa res!!
i si algu te k dirme algo,s li a sentat algo mal meu te k dir a mi no posaro t en la web!!
bueno xikets,un abras a tots
El capi

Anónimo dijo...

el directiu del racing eixe,n te ni puta idea,si fora un directiu com toca no havera fet el que ha fet,inculcar als seus jugadors i culpanlos de que n han apollat al seu president,cosa que tots masa saben que si q l'apollen.I jo crec tb q este tema n deu d parlarse asi ,i tampoc que si els dines els posa no se qui o coses aixi.Es una barbaritat q entres al bloc per a dir qui posa els dines i culpar a pablo de que n ha defes al presi.En uan pablo ni la defes ni la criticat.simplement n va parlar del temai i axo n es cosa teua.Pablo soles va felicitar a les penyes xq li va fer ilusio,es una simple opinio,i tu n tens xq clavarte en les seus opnions,i si fores un directiu com toca,haveres anat al vestuari a donar la cara a dir les coses no posant un comentari de merda en la web sese posar ni el teu nom,per q molt n saben ni ki eres.
Amunt racing!
Pablo eres d pm!

Anónimo dijo...

Bueno me enterat fa n res de lo que pasa,ya que estava de examens y ultimament n entrava a la web.
Soles dir k llorenç sap masa el k lapresiem,la veritat es k es una de les persones k no koneixia y mes cariño li tink ya k el "meu buffalo" sempre mel a donat.
Sense koneixerlo ni res me va tokar pa avorer si anava a formar part de esta familia,y jo enguany ya n volia juar mes a futbol,y grasies a llorenç y a cuatre amiks k koneixia k volien k juara en ells ui en dia krek k sok una de les persones mes afortunaes de poder estar juant ahi en akest ekip juant en esta grandisima gent y directiva,davervos conegut y deveres k en ningun moment marrepentire de aço mai,y t llorenç eres un dels kulpables de esta felisitat com tots els komponents de la familia,sobre tot este poble k es la kaña(rotova tambe clar),te una aficcio que no se k dir,es la aficcio k tot klub desitja,es grandisima y fa el k pot y mes x portar al ekip endavant,tan en les ganes k o fan kom en tot lo demes.
Respecte a "el meu xiket pablo",sempre k ixk del vestidor de normal som els dos mes adri y tato els perreros k ixim els ultims ya k no ens vejem entre semana y ahi ens kedem xarrant bon ratet sobre el ekip.El pablet lo unik k sent dir sobre la directiva son alagos,vos eu promet,no para sempre de dir k aso no seu pot creurer el k pasa,k si no fora x el buffalo y todoli aso no podria pasar,k ojala aso no sakavara mai x lo units k estem.....etc.
No se kom se li pot dir a una persona k ens representa kom a "al kapitano",que diu k no apoya a llorenç,si els vek sempre als dos k pareixen germans,en una konfiansa de por.
Un atra cosa,si no pujem no sera x les ganes ni x res,sera x el presupost o x lo k vuigau,xo anem a guanyar la lliga x este poble,aficcio y x la directiva k ens a donat la konfiansa,si no se puja x el k puga psar me la sua,sempre k aquest equip kontinue unit kom esta,xo "TOTS"!!!!!! sense llevar a ningu.
Deveres cracs k no es teniu k preokupar de eixes koses soles disfruteu,disfruteu al maxim el k esta pasanmos k krek k son moment k kreus k poden tornar a pasar xo no se sap mai,y el k esta pasanmos es inkreible.
Donaria el k fora pa k tornara a eskomensar la lliga y tornar a pasar el k esta pasanmos,ganes de pujar a primera regional???pa k??? si el k esta pasanmos es de "primera divisio.
Seguim iwal tots units kom estem,y deixem eixes koses k ens fan mal,pk sabem k akest ekip se vol molt y se donaria la vida x kualkiera de tots.
(kuant dik familia me referixk a futbolistes,directiva,aficcio,poble,y si me deixe algo xdo).
Bueno el k tinga de ser sera,xo no kambieu mai "equip",aço pot aplegar a ser mol llarg y bonik,deveres.
Xdo x ser tan llarguet aço,xo es k e entrat y e vist aso,y se k aso no es aixi,asi ens volem molt tots.Grasies tetes y familia,ens vejem el divendres y nem de soparet y saklarixen les koses k segur k son malentesos tot.

Anónimo dijo...

mare meuaaaaaaaaa!!!!!FAUS com sens els colors del RACING.ojala TOTS pensen con tu i fan k la familia dure molts añs asi i k el ekip seguixca unit.

 

Copyright 2007 ID Media Inc, All Right Reserved. Crafted by Nurudin Jauhari